دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مفهوم تجربه کاربری و تفاوت آن با رابط کاربری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مفهوم تجربه کاربری و تفاوت آن با رابط کاربری

کتاب مفهوم تجربه کاربری و تفاوت آن با رابط کاربری تألیف مهران منصوری فر، معرفی کاملی از طراحی تجربه کاربری ارائه می‌دهد و هر آنچه که نیاز است برای شروع بدانید به شما می‌گوید.

تجربه کاربری مفهومی بسیار گسترده، چند رشته‌ای و شگفت‌انگیز است که این روزها بیش از پیش از اهمیت آن می‌شنوید. در حالی که تا چند سال پیش در سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل به موضوع رابط کاربری و طراحی توجه ویژه‌ای می‌شد، اما در چند سال اخیر مفهوم دیگری به نام تجربه کاربری اهمیت بیشتری پیدا کرده است. چرا که تجربه و مسیر حرکت یک کاربر در سایت یا اپلیکیشن اهمیت بیشتری دارد.

تجربه کاربری محصولات و خدماتی را شکل می‌دهد که شما به صورت روزانه با آن‌ها سر و کار دارید و می‌تواند ضامن یا عامل شکست و پیروزی یک کسب و کار یا برند شود. کارکردن تحت عنوان طراح تجربه کاربری یک شغل چالش‌بر‌انگیز با سرعت رشد زیاد است که نیاز به مجموعه‌ای از مهارت‌های حرفه‌ای دارد.

در بخشی از کتاب مفهوم تجربه کاربری و تفاوت آن با رابط کاربری می‌خوانیم:

UX به تعامل کاربر با محصول یا خدمت اشاره می‌کند. طراحی تجربه کاربری تمام المان‌هایی را در نظر می‌گیرد که این تجربه را شکل می‌دهد، کاربر چه احساسی دارد و چقدر ساده می‌تواند کارهای موردنظرش را انجام دهد. تجربه کاربری می‌تواند هر چیزی باشد، از احساس نسبت به در دست گرفتن یک محصول فیزیکی تا یک فرایند خرید سر راست که به صورت آنلاین از سایت صورت می‌گیرد.

هدف طراحی تجربه کاربری ایجاد تجربه‌هایی ساده، کارامد، مرتبط و کاملا مطلوب برای کاربر است.  طراحان تجربه کاربری تحقیقات بازار، توسعه محصول، استراتژی و طراحی را ترکیب می‌کنند تا بتوانند تجربه‌های کاربری یکپارچه را برای محصولات، خدمات و فرایندها ایجاد کنند. آن‌ها به مشتریان پل می‌زنند و به شرکت نیز کمک می‌کنند تا بتواند نیازها و انتظارات آن‌ها را بفهمد و کاری کند که برآورده شوند.

کلمات کلیدی: تجربه کاربری pdf، کتاب تجربه کاربری، دانلود کتاب تجربه کاربری، اصول طراحی تجربه کاربری، مقاله تجربه کاربری، تجربه کاربری، آموزش ux، آموزش تجربه کاربری، آموزش فارسی ux، مراحل طراحی تجربه کاربری، مراحل طراحی ux، رابط کاربری و تجربه کاربری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.