دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش فورتی آنالایزر

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش فورتی آنالایزر

کتاب آموزش فورتی آنالایزر به بررسی یکی از دستگاه‌های تأمین‌کننده‌ی امنیت شبکه‌های کامپیوتری می‌پردازد.

کمپانی فورتی‌نت یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات امنیتی در دنیا است. تنوع محصولات این شرکت شهره‌ی عام و خاص است و در هر زمینه‌ای محصولی تولید کرده که از هر نظر مورد تقدیر و تحسین منتقدان و طرفدرانش می‌باشد. تولیدات این شرکت در ایران طرفداران بسیار زیادی داشته و تحریم‌های آمریکا نتوانسته تأثیری بر میزان محبوبیت این دستگاه‌ها در نزد ادمین‌های شبکه بگذارد. بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ ایرانی از دستگاه‌های این برند استفاده می‌کنند. 

با توجه به اهمیت لاگ‌گیری در شبکه‌های کامپیوتری و آنالیز لاگ‌های به دست آمده جهت ردیابی و جلوگیری از تهدیدات امنیتی یکی از تجهیزات مورد استفاده و مشهور برند فورتی‌نت در ایران فورتی آنالایزر می‌باشد که دستگاهی با ساختاری ساده و کارایی فوق العاده است. به خوانندگان عزیز کتاب توصیه می‌شود برای درک مطالب بیان شده در کتاب حتماً آشنایی ابتدایی با مفاهیم شبکه‌های کامپیوتری داشته باشند.

کلمات کلیدی: امنیت شبکه pdf، امنیت اطلاعات pdf، دانلود کتاب امنیت اطلاعات، دانلود رایگان کتاب امنیت اطلاعات، امنیت شبکه، امنیت اطلاعات، امنیت اطلاعات در شبکه، مبانی امنیت شبکه، انواع امنیت شبکه، اموزش امنیت شبکه، آموزش امنیت شبکه، دانلود کتاب امنیت شبکه های کامپیوتری، منظور از امنیت شبکه چیست، امنیت در شبکه، فورتی آنالایزر، فورتی نت، امنیت شبکه چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.