دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید - خرداد و تیر ماه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید - خرداد و تیر ماه

مجله مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید به قلم سیامک مهمدی کرتلائی اولین ژورنال تخصصی سراسری صنایع جنوب و غرب کشور می‌باشد که با هدف تولید علم در زمینه صنعت و فناوری‌های نوین، ایجاد ارتباط موثر بین صنایع و مراکز علمی پژوهشی، انعکاس تکنولوژی‌های پیشرفته جهت توسعه صنعت، معرفی شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی و بروزرسانی اطلاعات جامعه مهندسان، کارشناسان و متخصصان کشور در زمینه صنایع نفت، گاز، فولاد و پتروشیمی با شعار همگام با تکنولوژی راه‌اندازی شده است.

در بخشی از مجله تکنولوژی ساخت و تولید می‌خوانیم:

شناسایی فرآیندها و پیاده‌سازی الزامات اگر مراحل قبل به شکل صحیح انجام شده باشد، اکنون شرکت آمادگی لازم جهت آغاز فعالیت‌های ممیزی را دارد. برای این منظور ابتدا باید اعضای تیم ممیزی داخلی انتخاب شوند. این افراد هم با برگزاری جلسات آموزشی و هم ضمن کار ممیزی در کنار نمایندگان مشاور، آموزش‌های لازم را دریافت خواهند کرد. چک لیست‌های ممیزی داخلی شرکت نیز با استفاده از پیش‌نویس‌های ارائه شده و راهنمایی نمایندگان مشاور تهیه می‌شود. در ادامه، این افراد به انجام ممیزی داخلی و پایش خط تولید اقدام کرده و با انجام این امر، مشکلات و عدم تطابق‌های احتمالی مشخص خواهند شد. با شناسایی دقیق این مغایرت‌ها باید اقدامات اصلاحی مناسب جهت رفع آن‌ها در دستور کار قرار گیرد. پس از رفع مغایرت‌ها، گزارش ممیزی داخلی تهیه می‌گردد.

پس از اتمام ممیزی داخلی و رفع عدم تطابق‌های شناسایی شده، گزارش ممیزی داخلی به کمیته راهبردی کیفیت ارائه و مجوزهای لازم جهت انجام ممیزی خارجی اخذ می‌شود و پس از آن کارفرما آمادگی خود را جهت انجام ممیزی خارجی به شرکت صادر‌کننده گواهینامه اعلام کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد. پس از انجام ممیزی خارجی و رفع عدم تطابق‌های احتمالی آن، صدور و دریافت گواهینامه استاندارد ISO3834 انجام شده و مرحله آخر، تدوین گزارش جامع پروژه و ارائه آن به کمیته راهبردی کیفیت است.

کلمات کلیدی: بازار کار رشته ساخت و تولید، معرفی رشته ساخت و تولید، گرایش های رشته ساخت و تولید، معرفی رشته مهندسی ساخت و تولید، دانلود مجله مهندسی، مجله مهندسی، مجله مهندسی ساخت، تکنولوژی ساخت و تولید، مهندسی ساخت و تولید چیست، ساخت و تولید ماشین ابزار، مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.