دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مهارت‌های تحصیلی برای دانشجویان سال اول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مهارت‌های تحصیلی برای دانشجویان سال اول

کتاب مهارت‌های تحصیلی برای دانشجویان سال اول نوشته فاطمه قمری مهم‌ترین مسایل زندگی دانشجویی و راهکارهای حل آن‌ها را برای شما شرح می‌دهد. مطالعه این کتاب در ابتدای هر سال تحصیلی توصیه می‌شود، زیرا دانش و تجربه تنها از گذر تکرار و تمرین است که آموخته می‌شود و بر زندگی ما تاثیر مثبتی می‌گذارد.

دانشگاه محل تجربه‌آموزی ویژه‌ای است که به لحاظ جمعیت، تنها تعداد اندکی از این فرصت استثنایی بهره‌مند می‌گردند. شاید برای بسیاری افراد، در خلال زندگی و در بین فرصت‌های ممکن هرگز فرصتی این چنین آزاد برای پرداختن به انبوهی از فعالیت‌های آموزشی و جنبی پیش نیاید. شما آغازگر سفری هستید پر فراز و نشیب و سرشار از آموختنی‌های تازه.

ورود به دانشگاه مستلزم یادگیری مهارت‌هایی است که توانمندی و سازگاری شما را در برخورد با مسائل خاص خودتان افزایش دهد. سازگاری با محیط و شرایط ویژه برای دانشجویان غیربومی و ساکن خوابگاه، مسائلی چون زندگی با هم اتاقی، زندگی مستقل از والدین، مدیریت امور شخصی، مدیریت امور مالی و... را به دنبال دارد. در این میان مسائل ارتباطی، مسائل تحصیلی و انگیزشی از دیگر مسائل مشترک دانشجویان تازه وارد است.

دانشجوی عزیز اطمینان داشته باشید که همه مدیران، کارمندان و اساتید شما برای یاری رساندن به شما در محیط دانشگاه گرد هم آمده‌اند، اما نبض اصلی این حرکت پرشور و رو به جلو در دستان شماست.

کلمات کلیدی: مهارت های دانشجویی، مسائل تحصیلی، مسائل دانشجویی، مهارت تحصیلی، مهارت های تحصیلی، زندگی دانشجویی، زندگی در خوابگاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.