دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیاره همدلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیاره همدلی

کتاب سیاره همدلی نوشته علیرضا بهنود درباره‌ی خانواده‌ای گرم و صمیمی است که از سوی دولت متوجه می‌شوند که هر زوج بیش از یک فرزند نمی‌توانند به دنیا بیاورند...

در قسمتی از کتاب سیاره همدلی می‌شنویم:

مجری: آیا این روند منجر به انقراض بشریت خواهد شد؟
وزیر: با نشست سران جوامع مختلف، کار گروهی بین‌المللی تشکیل شده است که خانواده‌های بدون فرزند باید طبق اصول برنامه‌ریزی شده در آن اقدام به فرزندآوری کنند تا منجر به تعادل نسل‌های پیش رو از لحاظ سنی شود و تا یافتن عامل و درمانش بتوان از انقراض جلوگیری کرد.
مجری: این برنامه‌ریزی آیا دخالتی در آزادی انسان‌ها خواهد داشت؟
وزیر: متاسفانه باید بگم جهت پیش‌گیری از انقراض بشریت باید مردم همکاری نماینده و آزادی بعد انقراض بشریت معنی نخواهد داشت، پس دولت‌ها مجبور به تغییر برخی از بندهای قوانین می‌باشند تا بتوان با هماهنگی از انقراض جلوگیری نمود.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان کوتاه سیاره همدلی، دانلود داستان کوتاه سیاره همدلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.