دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لغت‌نامه قرآنی سلام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لغت‌نامه قرآنی سلام

کتاب لغت‌نامه قرآنی سلام اثر علی اکبر رستگار مشتمل بر ترجمه و توضیح 12733 کلمه همراه با آموزش ترجمه قرآن کریم است.

در این لغت‌نامه به مفردات اکتفا نشده و همه صورت‌های موجود یک کلمه در قرآن کریم ذکر شده است از طرفی توضیحات مربوط به هر کلمه پس از استخراج از منابع به زبانی ساده و قابل فهم برای عموم بازنویسی شده است.

مرجع نگارش معانی لغات در لغت‌نامه سلام، اغلب تفسیر المیزان نوشته علامه طباطبایی و ترجمه آن توسط استاد سید محمد باقر شریف موسوی و ترجمه قرآن کریم اثر استاد شیخ حسین انصاریان (بهترین ترجمه موجود) است و از منابعی نظیر مفردات راغب، الفاظ قرآن نوشته استاد محمد رضایی و فرهنگ معاصر عربی فارسی نوشته استاد عبدالنبی قیّم و... نیز استفاده شده است.

کلمات کلیدی: فرهنگ لغات قرآنی، لغت نامه قرآن، یادگیری لغات قرآن، معنی لغات قرآن، دانلود ترجمه جدولی قرآن کریم به زبان فارسی، علوم قرآنی، ترجمه آنلاین کلمات قرآن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.