دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب علوم هفتم دبستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب علوم هفتم دبستان

کتاب علوم هفتم دبستان یکی از یازده حوزه یادگیری در برنامه‌ی درسی ملی است. براساس جهت‌گیری‌های این برنامه علوم تجربی، کوشش انسان برای درک واقعیت‌های خلقت و کشف فعل خداوند تعریف شده است.

به همین جهت شناخت و استفاده‌ مسئولانه از طبیعت به مثابه‌ بخشی از خلقت الهی با هدف تکریم، آبادانی و آموختن از آن برای ایفای نقش سازنده در ارتقای سطح زندگی فردی، خانوادگی، ملّی و جهانی از ضرورت‌های علوم تجربی است.

فراگیری علوم​‌تجربی به دانش‌​آموزان کمک می‌کند تا روش​‌های شناخت دنیای اطراف خود را بهبود بخشند. به همین دلیل، آن​ها باید مفاهیمی را فراگیرند و از آموخته​‌های جدید و آموخته​‌های قبلی خود و تجارب دیگران استفاده کرده و آن​ها را به هم مرتبط سازند و به حل مسائل پیرامون خود بپردازند و از طریق انجام فعالیت​‌های علمی در درس علوم مهارت‌ها و نگرش‌های لازم را کسب نمایند.

کلمات کلیدی: هفتم دبستان، علوم هفتم دبستان، آموزش درس علوم، علوم پایه هفتم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.