دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عربی رو یاد می‌گیرم

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عربی رو یاد می‌گیرم

کتاب عربی رو یاد می‌گیرم توسط ریحانه پورشجاعی برای افرادی که می‌خواهند مکالمه عربی را یاد بگیرند، نوشته شده است.

بعضی افراد هستند که مسیر یادگیری زبان عربی را اشتباه می‌روند! شما اشتباه آن‌ها را مرتکب نشوید! اگر از شرکت در کلاس‌های متعدد و گذراندن ترم‌های متوالی آموزش عربی به ستوه آمده‌اید شیوه یادگیری مکالمه عربی شما حتما نیاز به تصحیح دارد! اگر زمان ندارید که به کلاس‌هاز حضوری بروید، اگر دوست دارید به شکل شخصی مکالمه عربی را یاد بگیرید، اگر می‌خواهید یک بار برای همیشه شیوه یاد گرفتن مکالمه عربی را یاد بگیرید، این کتاب را مطالعه نمایید. عربی رو یاد می‌گیرم! کتابی است که در کمتر از نیم ساعت به شما راه درست یاد گرفتن مکالمه زبان عربی را یاد می‌دهد.

این کتاب برای تمامی افرادی که قصد دارند مکالمه عربی را یاد بگیرند مفید است. چه افرادی که به دانشگاه و یا آموزشگاه می‌روند و چه افرادی که تصمیم دارند به شکل شخصی و خودخوان مکالمه به این زبان را یاد بگیرند. 

کلمات کلیدی: آموزش زبان عربی، اهمیت زبان عربی، دانلود آموزش زبان عربی، کتاب آموزش زبان عربی، آموزش مکالمه زبان عربی، آموزش زبان عربی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.