دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فیلمنامه نویسی به سبک هیجانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فیلمنامه نویسی به سبک هیجانی

کتاب فیلمنامه نویسی به سبک هیجانی اثر جیمز فری در باب فیلمنامه نویسی است که اولین مرحله در شکل گیری فرآیند تولید فیلم است. فیلمنامه داستانی است که همراه با توضیح صحنه‌ها برای ساخت فیلم نوشته می‌شود. فیلمنامه از شخصیت ها، صحنه ها، موسیقی، مکان‌ها و... تشکیل شده است.

به طور کلی دو نوع فیلمنامه داستانی و مستند وجود دارد. به کسی که فیلمنامه را می‌نویسد، فیلمنامه نویس می‌گویند. فیلمنامه نویس باید استعداد و ذوق نویسندگی و خلاقیت بالایی داشته باشد.

ژانر یا گونه، به روش دسته‌بندی فیلم‌ها بر پایه سبک، موضوع، تماشاگر و همچنین نوع ساخت گفته می‌شود. ژانر «تریلر» به داستان‌های دلهره آور و یا هیجان انگیز اطلاق می‌شود و همچون تم‌های داستانی، مانند جنایی، ماجراجویی و یا جاسوسی عضو جدایی ناپذیر این ژانر به حساب می‌آیند. تریلر در اوایل قرن نوزدهم در ادبیات مورد توجه قرار گرفت و به نوعی می‌توان گفت سرآغاز شکوفایی این ژانر می‌باشد.

کلمات کلیدی: فیلمنامه، فیلمنامه نویسی، اصول فیلمنامه نویسی، تکنیک‌های فیلمنامه نویسی، نمونه یک فیلمنامه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.