دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فضیلت زیارت امام حسین (ع)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فضیلت زیارت امام حسین (ع)

کتاب فضیلت زیارت امام حسین (ع) نوشته رسول خامه یار به فضیلت زیارت امام حسین پرداخته که خداوند اجر و پاداش بسیاری قرار داده است. یکی از مقرب‌ترین این اولیاء و ائمه معصومین، حضرت سیدالشهداء امام حسین (ع) است.

اجر و فضیلت زیارت امام حسین (ع) با توجه به احادیث و روایات پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی (ع)، از اندازه و شمارش فراتر است و پاداش آن در روایات و احادیث چنین بیان شده است: برابر با انجام فریضه حج و عمره و پیکار و جهاد در راه خدا و حتی افضل از آن است. افزایش طول عمر، سلامتی جسم و مال و روزی است. از بین رفتن غم و اندوه و راحتی جان کندن و بر طرف شدن هول و وحشت قبر است. قرار گرفتن در میان فرشتگان از هنگام عزیمت به سوی مرقد شریف امام (ع) تا هنگام بازگشت به منزل و کاشانه. برخورداری از دعای خیر ائمه طاهرین (ع) است.

زیارت امام حسین (ع) در واقع عرض ارادت و توسل در امور دنیا و آخرت به حضرت ایشان است، انسان‌ها با این زیارت انس و قربت دیرینه‌ای را در هر روز هفته و هر ماه سال و در هر مناسبت با واژه‌های تقوی و خلوص برقرار می‌نمایند و با زمزمه‌هایی عاشقانه در محضر حضرت حق به آستان ربوی خداوند متعال بیش از بیش تقرب می‌جویند. زیارت برائت از کافران و حاکمان ظالم و ستم (یزیدیان و بنی امیه و پیروان آنان) است. زیارت ارج نهادن به احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر است همان گونه که حضرت سید الشهداء (ع) خود به این مسأله اشاره نمود.

کلمات کلیدی: زیارت عاشورا، امام حسین، فضیلت زیارت امام حسین، عاشورا، امام حسین، زیارت امام حسین، کربلا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.