دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دانستنی‌های اربعین حسینی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دانستنی‌های اربعین حسینی

کتاب دانستنی‌های اربعین حسینی نوشته رضا اکرمی دربارهٔ اربعین حسینی یکی از پربحث‌ترین واقعهٔ تاریخ است. اربعین حسینی ۲۰ صفر و چهلمین روز واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) است.

مشهور است که اسیران کربلا روز ۲۰ ماه صفر سال ۶۱ ق در بازگشت از شام، برای زیارت مدفن امام حسین (ع) به کربلا آمده‌اند. همچنین در این روز جابر بن عبدالله انصاری به زیارت قبر امام حسین آمده است. زیارت اربعین از اعمال خاص این روز است که بنابر روایتی از امام حسن عسکری (ع) از نشانه‌های مؤمن دانسته شده است.

اربعین حسینی از جوانب مختلف مورد تحقیق و بررسی محققان قرار گرفته و تاکنون آثار و دست آوردهای گران بهایی در این زمینه ارائه گردیده است و با حرکت زمان پژوهش‌های ارزنده‌تر و جامع و کامل‌تری توسط پژوهشگران سخت‌کوش جمع آوری می‌گردد.

کلمات کلیدی: عاشورا، کربلا، امام حسین، پیاده روی اربعین، قیام امام حسین، اربعین، شهادت امام حسین، ارزش و جایگاه اربعین حسینی، اربعین نور، اربعین حسینی و کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.