دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حسابداری اموال و انبار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حسابداری اموال و انبار

کتاب حسابداری اموال و انبار شامل فصل‌های زیر است:

فصل اول: در این فصل با عنوان «حسابداری اموال» مستندات مرتبط با خرید و نگه داری اموال معرفی نموده‌ایم و پس از طبقه بندی اموال و تعیین بهای تمام شده هر یک از انواع آن نسبت به صدور سند خرید و بیمه اموال اقدام شده است.

فصل دوم: «متصدی حسابداری کاردکس اموال» پس از معرفی پلاک‌کوبی اموال و نحوه انجام آن با توجه به استانداردهای حسابداری و قوانین مالیاتی مربوطه نسبت به صدور سند استهلاک اموال با توجه به انواع هر یک از آن‌ها اقدام شده است.

فصل سوم: با عنوان «متصدی حسابداری کنارگذاری و فروش اموال» است. با توجه به اجباری یا اختیاری بودن خروج اموال و دائم یا موقت بودن آن پس ازتعیین سود یا زبان احتمالی خروج اموال نسبت به صدور سند حسابداری آن اقدام شده است.

فصل چهارم: با عنوان «متصدی حسابداری فروش (خدمات پس از فروش)» نام دارد. در این پودمان تعیین ذخیره برای خدمات پس از فروش با توجه به تجربیات سنوات قبل و آیین نامه‌های داخلی مربوطه انجام شده و در پایان هر سال برآورد می‌شود تا در طی سال بعد نسبت به صدور سند حسابداری اراِئه خدمات پس از فروش، اقدام شود.

فصل پنجم: با عنوان «متصدی حسابداری انبار» می‌باشد که در آن هنرجویان پس از آشنایی با نحوه انبارگردانی و کنترل مستندات نگهداری کالا در انبار و تعیین مغایرت احتمالی نسبت به صدور سند حسابداری تعدیلات موجودی کالا در انبار می‌تواند انجام دهند.

کلمات کلیدی: آموزش حسابداری، حسابداری، حسابداری انبار، حسابداری اموال و انبار، دانلود کتاب انبارداری pdf، دانلود کتاب اصول انبار داری، دانلود رایگان کتاب اصول انبارداری، کتاب حسابداری اموال و انبار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.