دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب

کتاب صوتی «اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب» اثر استاد شهید مرتضی مطهری است.
مرتضی مطهری در کتاب از غریزه‌ جنسی به عنوان واقعیتی یاد می‌کند که تفسیرهای گوناگونی از آن در ادیان و مکاتب مختلف صورت گرفته است. وی پس از ارائه گزارشی از نوع نگاه مسیحیت به اخلاق جنسی که آن را ذاتاً پلید می‌شمارد، به وجه تمایز اسلام و مسیحیت اشاره می‌کند که در اسلام تمایلات جنسی جزئی از وجود انسان تلقی می‌گردد و تدابیر اسلام در این زمینه، معطوف به تنظیم روابط جنسی بوده است و نه سرکوبی و ایجاد احساس محرومیت. 
استاد مطهری اخلاق جنسی را قسمتی از اخلاق به معنای عام، شامل آن عده از عادات و ملکات و روش‌هاى بشرى که با غریزه جنسى بستگى دارد، می‌داند. برخی از مصادیق آن عبارت است از: 
حیاء زن از مرد، غیرت ناموسی مرد، عفاف و وفاداری زن نسبت به شوهر، ستر عورت، ستر بدن زن از غیرمحارم، منع زنا، منع تمتع از غیر همسر قانونی، منع ازدواج با محارم، منع نزدیکی در ایام عادت و منع نشر تصاویر غیراخلاقی.

کلمات کلیدی: سخنرانی های استاد شهید مطهری، کتاب های استاد مرتضی مطهری، دانلود کتاب اخلاق جنسی مطهری، دانلود کتاب اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، دانلود کتاب صوتی مطهری، دانلود کتاب صوتی اخلاق جنسی، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، شهید مرتضی مطهری، شهید مطهری،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.