دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب علوم تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب علوم تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان

یاد گرفتن واژه ها خیلی لازم است، اما این کار علم نیست. البته منظورم این نیست که چون علم نیست نباید آن را یاد بدهیم. ما دربارۀ اینکه چه چیزی را باید یاد بدهیم حرف نمی زنیم؛ دربارۀ این بحث می کنیم که علم چیست. این که بلد باشیم چطور سانتیگراد را به فارنهایت تبدیل کنیم علم نیست. البته دانستنش خیلی لازم است، ولی دقیقاً علم نیست. برای صحبت کردن با یکدیگر باید واژه داشته باشیم، کلمه بلد باشیم و درست هم همین د قیقاً چیست. در این صورت، می فهمیم که چه «علم» و «فرق استفاده از واژه» است. ولی خوب است بد انیم که وقت ابزار علم مثل واژه ها و کلمه ها را تدریس می کنیم و چه وقت خود علم را یاد می دهیم.

کتاب علوم تکمیلی، همان طور که از نام آن مشخص است؛ در تکمیل مطالب کتاب علوم پایۀ نهم تألیف شده است. مطالب این کتاب در مفهوم وابسته به کتاب درسی و در ظاهر، مستقل از آن هستند.

کلمات کلیدی: علوم تکمیلی، مدارس استعدادهای درخشان، دانلود کتاب علوم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.