دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خاطرات مشترک من و همکارم آقا همت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خاطرات مشترک من و همکارم آقا همت

این کتاب خاطرات مشترک من و همکار مرحومم سید همت شهریاری است که ایشان طی یک حادثه تلخ جان خودش را مقابل دیدگان بنده از دست داد.

بخش های از متن کتاب:

یک روز که شیفت بعد از ظهر در اتاق برق شرکت با همکارم آقا همت تنها بودم حرف از ورزش و مسابقات ورزشی شد.آقا همت گفت من خاطره ای دارم از دوران نوجوانی که به ورزش کشتی خیلی علاقه داشتم. از آنجایی که همت خیلی خوش بیان بود وبا لهجه ی زیبای کردی خیلی زیبا خاطره تعریف می کرد گفتم چقدر خوب.تعریف کن برایم.همت شروع کرد به تعریف کردن خاطره:
نوجوان که بودم با برادرم که از من بزرگتر است در خانه خیلی کشتی میگرفتیم. منتظر فرصت بودیم تا خانه خلوت شود و پدر ومادر به مهمانی بروند و ما کشتی بگیریم. تشک پهن میکردیم و یاعلی. این علاقه در من بود تا دبیرستان  اعلام کرد که از بین دانش آموز ها قرار است برای کشتی استان یک نفر را انتخاب کنند.من نیز ثبت نام کرد. تا آن موقع هنوز هیچ تمرینی تحت نظر مربی انجام نداده بودم و تمام فنون کشتی که بلد بودم یا در تلویزیون دیده بودم یا هنگام کشتی گرفتن با داداشم بلد شده بودم که احتمالا بعضی از آن­ها صحیح  نبود. روز موعود فرا رسید....

کلمات کلیدی: خاطه نویسی، داستان زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.