دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجله بازیPardis Game - شماره 4

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجله بازیPardis Game - شماره 4

امروزه در دنیایی که زندگی می‌کنیم، چنان با حجم عظیمی از محتوا و نشانه محاصره شده‌ایم که فرصت سر خاراندن هم برایمان باقی نمانده، در این ریتم سریع و بی‌توقف در بسیاری از اوقات ممکن است محتوایی اینترنتی در وب‌سایت‌ها از زیر دستمان در رفته و فرصت مطالعه و نزدیکی به آن را نداشته باشیم.

ماهنامه پردیس‌گیم، تلاشی برای ارائه محتوا مرتبط با صنعت بازی است تا شما به شکل متمرکز و بدون نیاز به مراجعه به مراجع اینترنتی، براحتی در جریان جدیدترین رویداد‌های دنیای بازی قرار گیرید.

مجله پردیس‌گیم شامل نقد و بررسی اثار شاخص بزرگی نظیر Battlefield 1 و Call Of Duty: Infinite Warfare و Titanfall 2در کنار نقد آثار مستقلی نظیر 140 و Reus است. همچنین منتخبی از بهترین مقالات ترجمه‌ای و تالیفی نیز درون مجله قرار دارند و یک پرونده نیز با محوریت برترین نسخه‌های سری بازی Assassins Creed تهیه گشته است که در کنار یک تقویم ویژه از عرضه بازی‌ها به شما مخاطبان گرامی ارائه می‌شود.

امیدواریم که این مجله برای شما مفید واقع شود.

کلمات کلیدی: دانلود مجله بازی، مجله گیم، دانلود مجله پردیس گیم، دانلود مجله تخصصی بازی های رایانه ای،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.