دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عوامل تحکیم بنیان خانواده

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عوامل تحکیم بنیان خانواده

عوامل تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی این نظام 

پژوهش حاضر با هدف ارائه الگوی بومی موثر و مبتنی بر فرهنگ ایران، برای تحکیم بنیان خانواده های امروزی و داشتن جوانانی شاد، سالم و مولّد انجام شد.

روش:یک دانش آموز پسر از دبیرستان نیمه متمرکز پسرانه شاهد یاسوج با مطالعه کتب نویسندگان برجسته مطالبی تحت عنوان عوامل تحکیم خانواده های امروزی و نقش آنها در پیشگیری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه، جمع آوری کرد.

یافته ها: مطالعات نشان داد که رفتار والدین با یک دیگر و چگونگی رابطه فرزندان و والدین با هم میتواند در استحکام بنیان خانواده و شکل گیری شخصیت فرزندان تاثیر مستقیم داشته باشد.

کلمات کلیدی: بنیان خانواده، دانلود کتاب خانواده، خانواده، فرزندان، وظایف مشترک زن و مرد، تعریف خانواده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.