دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی هفتاد و سومین نفر با صدای شهاب حسینی و حامد بهداد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی هفتاد و سومین نفر با صدای شهاب حسینی و حامد بهداد

کتاب صوتی هفتاد و سومین نفر اثری است در بزرگداشت حماسه کربلا، امام حسین (ع) و یاران پاکش. قصه مظلومیت و رشادت، عطش و خون، آزادگی و جنگاوری، درجه ایمان به خدا و شهادت در راه اوست. کارهای هنری بی شماری در مورد حماسه حسینی صورت گرفته، اما این کار فضا و ژانری را انتخاب کرده است که فضای کربلا را زنده پیش روی مخاطب قرار می دهد. کارگردان هنری هفتاد و سومین نفر را رضا اقتصادی بر عهده داشته است. هنرمندانی همچون شهاب حسینی، بهروز رضوی و حامد بهداد به عنوان صدا پیشه در آن حضور داشته اند. موسیقی امید روشن بین نیز به خلق زنده تر فضا کمک شایانی داشته است.

 

کلمات کلیدی: عاشورا، حماسه کربلا، کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، کتاب صوتی مذهبی، دانلود کتاب هفتاد و سومین نفر،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.