دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ایجاد داشبورد مدیریتی Crystal Xcelsuis

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ایجاد داشبورد مدیریتی Crystal Xcelsuis

نویسندگان: مریم برخورداری-محمدرضا برخورداری

داشبورد سازی با نرم افزار Crystal Xcelsuis
قابل توجه مدیران، کارشناسان و دانشجویان
این نرم افزار از گروه نرم افزارهای داشبورد سازی است و هر کاربری بدون داشتن دانش تخصصی و با حداقل آشنایی با نرم افزار اکسل می تواند داشبورد زیبا و جذابی از داده های خود بسازد.
کارشناسان به راحتی با استفاده از این نرم افزار می توانند گزارشهای زیبا و پویا با امنیت بالا و قابلیت جابجایی بسیار آسان در قالب یک فایل PDF یک صفحه ای (معادل ده‌ها صفحه گزارش سنتی) به مدیران خود ارائه کنند. با این نرم افزار می توانند از تکرار ترسیم نمودارهای مشابه در داده های مختلف جلوگیری کنند.
این جزوه حاوی اطلاعاتی در رابطه با معرفی این نرم افزار، قابلیتهای آن و نمایش سه نمونه گزارش تهیه شده با این نرم افزار می باشد.

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار Crystal Xcelsuis، نرم افزار مدیریتی Crystal Xcelsuis، آموزش گزارش گیری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.