دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کریمی از دیار اصفهانیان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کریمی از دیار اصفهانیان

کریم اصفهانیان یار معتمد ایرج افشار و مدیر انتشارات بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار یزدی که سهم بزرگی در عرضه آثار خاندان افشار و تحقیقات آنها در حوزه ایرانشناسی بود.

کریم اصفهانیان نویسنده، پژوهشگر، ادیب، مصحح و شاعر ایرانی در ۲۷ آبان ۱۳۱۵ شمسی در شهر تبریز چشم به جهان گشود. او از همان کودکی به تهران رفت و تحصیلاتش را در این شهر پی گرفت. دبستان را در ابن سینا، متوسطه را در دبیرستان فیروز بهرام و کلاس دوازدهم را در مدرسه علمیه گذراند و سپس وارد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران شد و لیسانس گرفت. وی در کلاس های دکتری ادبیات و فوق لیسانس علوم اجتماعی نیز شرکت کرد ولی چون متناسب با ذوف ادبی او نبود، آن را رها کرد.

کلمات کلیدی: یادی از کریم اصفهانیان، زندگینامه کریم اصفهانیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.