دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز‌های فاش نشده میلیونرهای کلیکی در ایران

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز‌های فاش نشده میلیونرهای کلیکی در ایران

رازهای فاش نشده میلیونرهای کلیکی در ایران کتابی است که ارزش ریالی آن بیش از یک میلیون تومان در بازار کنونی می‌باشد. جالبه بدانید که در کمتر از 4 دقیقه در آمریکا یک فرد بین 16 تا 28 ساله به جمع میلیونرهای اینترنتی و آنلاین می‌‌پیوندد پس چنین فرصتی در اختیار همه شما دوستان قرار دارد پس اگر تا به حال تمامی روش‌ها را آزمودید و به نتیجه مطلوبی نرسیده‌اید از شما دوست عزیز که در حال مطالعه این کتاب هستید تقاضا دارم که 15 دقیقه وقت بگذارید و به تمامی ایده‌هایی که به آن اشاره می‌َشود تمرکز نموده و کمی به آن بیاندیشید. من با یقین به شما دوست عزیزم می‌گوییم که راهی که شاید بیش از دو سال برای خودم به طول انجامیده و تضمین می‌کنم که شما با روزی یک ساعت فعالیت در طی 90 روز به این درآمد 10 میلیون تومانی دست یابید. تمامی راه‌هایی را که در 2 سال آزمودم تا بهترین و سریع‌ترین روشی که می‌تواند آینده کسب و کاری شما را تضمین کند در اختیارتان قرار می‌دهم اما شاید خیلی از دوستان بگویند که چرا شما این آموخته‌ها را در اختیار دیگران قرار می‌دهید؟

کلمات کلیدی: کارآفرینی، کسب و کار، راه اندازی کسب و کار، کاریابی، خلاقیت در کار، ثروتمند شدن، میلیونر شدن، کسب درآمد ایمترنتی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.