دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دو نگرش مخالف اما مکمل در مورد حزب طبقه کارگر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دو نگرش مخالف اما مکمل در مورد حزب طبقه کارگر

به تازگی سلسله مصاحبه هایی از سوی نشریه آرش با برخی فعالین چپ و کارگری، منتشر شده است. در بین آن ها دو مورد به چشم می خورند که حول محورهای مهمی متمرکز شده اند. یکی مصاحبه محمد اشرفی و دیگری مصاحبه محسن حکیمی. نظر به این که در این مصاحبه ها نکات مهمی بیان شده است.

انتخاب دو مصاحبه نامبردگان فوق جهت نقد و بررسی، از این جهت است که دو دیدگاه طرفدار حزب کارگری و مخالف تشکیلات حزبی مورد بررسی قرار گیرد تا نشان داده شود که این دو دیدگاه مخالف، در واقع و در تحلیل نهایی تا حد زیادی مکمل یکدیگرند. به این معنی که دیدگاه موافق حزب کاربری را به گونه ای معرفی می کند که امکان مخالفت با حزب لنینیستی به جای آن را فراهم می کند.

کلمات کلیدی: حزب کارگر، نگرش های سیاسی، کارگری، اندیشه های حزب کارگر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.