دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش میکروتیک دوره MTCNA

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش میکروتیک دوره MTCNA

میکروتیک نام تجاری شرکت تولید کننده تجهیزاتی است که معمولا به همین نام خوانده می شود. شرکت میکروتیک در کشور Latvia (شرق اروپا) فعالیت می کند.این شرکت در سال 5441 توسط دو دانشجوی MIT آمریکا به وسیله ی نگارش سیستم عامل میکروتیک به این نام گذاشته شد. همزمان با شکل گیری استانداردهای 383255 و توسعه سخت افزاری این سیستم قابلیت وایرلس نیز به آن افزوده شد و به دلیل استقبال کاربران، این شرکت سیستم عاملی مبتنی بر کرنل لینوکس (Linux 2.6) بنام Mikrotik Router OS را ارائه داد.

تجهیزات شرکت میکروتیک به دو دسته نرم افزاری بنام Router OS و سخت افزاری بنام Routerboard تقسیم میشوند. Router OS میکروتیک برروی یک کامپیوتر پنتیوم 3 نیز قابل نصب می باشد و میتوان اعمالی مانند NAT,Firewall,Filtering را روی آن کامپیوتر انجام دهیم.

کلمات کلیدی: میکروتیک، سیستم عامل میکروتیک، لینوکس، شرکت میکروتیک، آشنایی با میکروتیک، پروژه کارشناسی کامپیوتر،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.