دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جرم شناسی کمی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جرم شناسی کمی

ترجمه کنندگان: امیرحسین جلالی فراهانی، حسین قنبرنژاد، سید محمدحسین سر کشیکیان

شیوه های کمی، در پژوهش های دانش اجتماعی (به طور کلی) و در جرم شناسی/عدالت کیفری (به طور ویژه)، یک گرانیگاه به شمار می آیند. از هنگام پیدایش این گرایش، پژوهشگران شیوه های کمی گوناگونی را برای شرح خاستگاه ها، الگوها و پاسخ ها به بزه و بزهکاری برگزیده اند و این مسیر پژوهشی، اطلاعات توصیفی مهمی را پدید آورده که مبنای بسیاری از نظریه ها و سیاستگذاری های عمومی ]در حوزه های[ جرم شناسی/عدالت کیفری را شکل داده است.

در ربع قرن گذشته، پیدایش و گسترش رایانه ها و برنامه های کاربردی پیشرفته، به رشد ابزارهای روش شناسی و آماری ای منجر شده که برای تبیین بسیاری از موضوعات پژوهشی جرم شناسی/عدالت کیفری به کاررفته اند. کوتاه سخن آنکه، هم اکنون حوزه جرم شناسی کمی به طور منظم، شگردهای کمی با هر میزان پیچیدگی را به کار می گیرد و نه تنها به پیشرفت های رخ داده در ساختارهای داده های طولی، تجربی و چندسطحی می پردازد، بلکه ملاحظه های روش شناختی یا ارزشیابی ماهوی موردنظر جامعه جرم شناسی/عدالت کیفری را نیز بررسی می کند.

کلمات کلیدی: آشنایی با جرم شناسی، دانلود کتاب جرم شناسی، دانلود کتاب حقوق، جرم شناسی، جرم و جنایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.