دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داستان عشق نظامی و بانو آفاق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان عشق نظامی و بانو آفاق

داستان عشق نظامی و بانو آفاق - همراه گزیده‌هائی از خسرو و شیرین نظامی

آفاق یک کنیز زیباروی قفقازی بود که حاکم دربند بعنوان تحفه به نظامی بخشیده بود. نظامی درآن هنگام در عنفوان جوانی بود، و چونکه طلبه بود، منظومۀ مخزن الاسرار را سروده بود، که عموما رنگ و بوی سخنان یک پیر خردمند و کاردیده را میداد و سراسرش پند و اندرز حکیمانه بود. در همان جوانی هم بود که نظامی به لقبِ «حکیم» ملقب گردید. ولی این کنیز زیباروی که آفاق نام داشت، به یکباره فکر نظامی را تغیییر داد و او را به سرودن داستانهای عشقی کشاند و داستان زیبای خسرو و شیرین را آغاز کرد.

کلمات کلیدی: داستان اجتماعی، دانلود داستان قدیمی، داستان فارسی، دانلود داستان pdf، داستان خسرو و شیرین، دانلود داستان عاشقانه، خسرو شیرین نظامی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.