دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکنیک های وبلاگ نویسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکنیک های وبلاگ نویسی

کتاب «تکنیک های وبلاگ نویسی» که توسط دکتر حمید ضیایی پرور تهیه و تدوین شده است یک راهنمای عملی برای وبلاگ نویسان جهت راه اندازی و مدیریت وبلاگ در سرویس دهندگان فارسی وبلاگ در ایران می باشد. این کتاب شامل 8 فصل می باشد، که عبارتند از:

فصل اول: مبانی و مفاهیم

فصل دوم: راه اندازی وبلاگ

فصل سوم : تولید محتوا برای وبلاگ

فصل چهارم: مهارتهای گرافیکی

فصل پنجم: مدیریت وبلاگ

فصل ششم: کاربردهای وبلاگ

صل هفتم : تکنیک ها و مهارتها

فصل هشتم : وبلاگ های رسمی و سازمانی

این کتاب علاوه بر اینکه یک راهنمای عملی برای راه اندازی و توسعه وبلاگها می باشد می تواند به عنوان یک مرجع آموزشی جهت کلاسها و کارگاه های عملی مدیریت و به روز رسانی وبلاگ فارسی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این کتاب به بسیاری از سوالات احتمالی کاربران و مدیران وبلاگهای فارسی پاسخ داده شده است و استفاده از آن می تواند به رونق هر چه بیشتر وبلاگستان فارسی بینجامد. دکتر ضیایی پرور یکی از وبلاگ نویسان قدیمی ایران است که از سال 1381 تا کنون وبلاگ می نویسد. او همچنین دهها کارگاه عملی وبلاگ نویسی در دانشگاه ها و سازمان های مختلف برگزار کرده است .

کلمات کلیدی: آموزش وبلاگ نویسی، وبلاگ نویسی آسان، تکنیک های وبلاگ نویسی، وبلاگ، راه اندازی سریع وبلاگ، مدیریت وبلاگ، بلاگفا، راهنما علمی وبلاگ نویسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.