دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بیماری های شایع کودکان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بیماری های شایع کودکان

کودکان، آسیب پذیرترین قشر جمعیت های انسانی هستند که در مقابل شداید و ناملایمات زندگی از جمله بیماری ها، به تنهایی توان مقابله و دفاع را ندارند بنابراین باید توسط گروه های دیگر اجتماعی مانند خانواده، مربیان و سرپرستان و سایر افراد و نهادها مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند امروزه چگونگی بروز و عوامل ایجاد کننده بسیاری از بیماری ها و همچنین راه های پیشگیری از آن ها شناخته شده است.
در کتاب حاضر شما بیشتر با بیماری های شایع کودکان آشنا و روش های پیشگیری از آن را فراخواهید گرفت.

کلمات کلیدی: آشنایی با بیماری ها، بیماری های کودکان، مشکلات کودکان، پزشکی کودکان، بیماری های شایع، درمان بیماری های کودکان، پیشگیری از بیماری در کودکان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.