دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب استان شناسی خوزستان

  • موضوع: کتاب‌های جغرافی
  • ۸۱ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۳
  • ۸۴۷۷ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب استان شناسی خوزستان

گروه نویسندگان: فرهاد اشتری، هاشم شریفی فرد، دکتر مهران شبانکاری، علی کیکاوسی، اکبر هاشمی فرد، عزیز گل افشان، نسرین درویشی

خوزستان با مساحت ٦٤٠٠٠ کیلومتر مربع وسیع ترین استان در نیمه ی غربی کشور محسوب می شود . این استان ٤ درصد مساحت کشورمان را در بر می گیرد . موقعیت ویژه ی آن در یکی از حساس ترین نقاط جنوب غرب کشور و مجاورت با کشور های خلیج فارس جایگاه منحصر به فردی به آن بخشیده است .
این استان از غرب با کشور عراق هم مرز است. استان های بوشهر در جنوب شرق، کهگیلویه وبویر احمد و چهار محال وبختیاری در شرق لرستان و ایلام در شمال آن قرار دارند. همجواری با این استان ها تاثیر زیادی در پیوند میان اقوام وخصوصیات فرهنگی وتاریخی آنها داشته است. خوزستان مانند استان های گیلان،گلستان وسیستان وبلوچستان دارای مرز آبی و هم خشکی می باشد.

کلمات کلیدی: استان شناسی، دانلود کتاب جغرافی، جغرافیای خوزستان، خوزستان، موقعیت جغرافیایی خوزستان، شهر اهواز، آشنایی با آداب و رسوم خوزستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.