دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قصه ی غدیر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قصه ی غدیر

فاطمه دختر زیبا و مهربانی است. او شش سال دارد و تنها دختر خانواده است. پدر فاطمه، آموزگار و مادرش پرستار است. وقتی پدر و مادرش سر کار می‌روند، پیش مادربزرگ می‌ماند. مادربزرگ او را با خود به مسجد می‌برد و نماز خواندن و وضو گرفتن را به او یاد می‌دهد. کتاب مصوّر حاضر از مجموعه کتاب‌های «کودک و نیایش» است. در این کتاب به آموزش ساده نماز به کودکان گروه سنی (ب) و (ج) پرداخته شده است. خانه؛ چادر نماز؛ فاطمه به مسجد می‌رود؛ فاطمه نماز یاد می‌گیرد؛ اول باید وضو را یاد گرفت؛ چقدر وضو گرفتن آسان است؛ سوره حمد؛ سوره توحید؛ جشن تو مسجد و سلامِ نماز از جمله عنوان‌های قسمت‌های کتاب هستند."

کلمات کلیدی: داستان برای نوجوانان، غدیر خم، امامت رسیدن حضرت علی، غدیر خم، اسلام، داستان کودکان، داستان مذهبی، داستان آموزنده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.