دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF تپلی زبر و زرنگ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی تپلی زبر و زرنگ

کتاب تپلی زبر و زرنگ با داستان سرایی پیمان پورشکیبایی جهت مقطع پیش از دبستان و سالهای آغاز دبستان منتشر شده و در دسترس خانواده ها و علاقمندان است.

این کتاب توسط نشر جوان منتشر شده و حاوی اشعار مخصوص کودکان در قالب داستان است. تصویرگری این کتاب با سرکار خانم مریم نظامی پور بوده است.

در یک جنگل بزرگ خرگوش زبر و زرنگی زندگی می‌کرد. یک روز که در خانه تنها بود، تصمیم گرفت به مادرش کمک کند. برای همین با چاقوی تیزی هویج‌ها را ریز کرد و بعد به سراغ کتابخانه پدرش رفت تا آنجا را تمیز کند. وقتی پدر و مادرش به خانه آمدند دیدند همه‌جا به هم‌ریخته است. پدر خرگوش کوچولو گفت: عزیزم هم هویج‌ها و هم کتاب‌ها را خراب کرده‌ای، برای انجام هرکاری باید راهش را یاد بگیری تا از کاری که انجام داده‌ای پشیمان نشوی...

کلمات کلیدی: کتاب تپلی زبر و زرنگ، کتاب کودک، داستان کودک، شعر کودک، کتاب آموزشی کودک، تصویرگری مریم نظامی پور، داستان سرایی کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.