دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ضمیمه چمدان روزنامه جام جم - شماره 128

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ضمیمه چمدان روزنامه جام جم - شماره 128

ضمیمه چمدان برای آنهایی است که میخواهند با ایران و مناطق گردشگری آن و همچنین آداب رسوم ایرانی آشنا شوند و در کنار آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفر و گردشگری و ایران شناسی، به اطلاعات عمومی نیز بیفزایند. چمدان روزنامه جام جم هر هفته به صورت ویژه نامه منتشر میشود و هر هفته نیز با اطلاعات مختلف و جدید در زمینه گردشگری و معرفی این نوع جاذبه های تفریحی اقدام میکند. همچنین این نشریه حاوی مطالبی در رابطه با گردشگری و مناطق تفریحی دنیا نیز می باشد.

عناوین ضمیمه چمدان 128:

مردم، جاذبه گردشگری اند

فرار از توالت های ایران

پلنگ زخمی می میرد

آیین: آق قویون ترکمن

حکایت: خانه طباطبایی ها

بکر و زیبا: دریاچه شهیون

حناسایی یزد

ماشین بازی در پیست کویر

گرمای گردشگری در فصل سرد

سرمای زمستانی و جشن های ایرانی

یلدا به ایران رسید

توری به اندازه طولانی ترین شب

پایان هفته، آغاز سفر

یک روز با سفر

با هم بودن ارزش سفر را بیشتر می کند

کلمات کلیدی: دانلود ضمیمه چمدان، دانلود مجله چمدان، دانلود نشریه چمدان، دانلود نشریه گردشگری ایران، روزنامه گردشگری ایران، مجله گردشگری ایران، مناطق گردشگری ایران، چمدان شماره 128، دانلود مجله، مجله گردشگری، شب یلدا، کویر مصر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.