دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش حرفه ای Word 2013

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش حرفه ای Word 2013

امروزه بسیاری از کاربران کامپیوتر دیگر کاربرانی مبتدی و نا آشنا با نرم افزار ها و قابلیت های آن ها نیستند. خوشبختانه در چند سال اخیر در کشورمان آگاهی مردم در مورد رایانه به گونه ای شده است که هرکس کم و بیش با سیستم عامل ها آشنا گشته و کارایی نرم افزار هایی همچون WORD را فرا گرفته است.

فراوانی نرم افزار های قفل شکسته در بازار و همچنین بر روی سایت ها باعث گردیده است تا اکثر کاربران ایرانی حداقل مجموعه OFFICE را بر روی سیستم خود داشته باشند و در کار کردن با آن دارای مهارت نسبی شده باشند.

این کتاب در قالب PDF و به زبان فارسی به صورت سریع و حرفه ای، تمامی مباحث کار با WORD 2013 به گونه ای، آموزش داده است که، همه کاربران مبتدی و حرفه ای را اغنا می کند. لازم به تذکر می باشد این نرم افزار بر روی ویندوز XP نصب نمی شود لذا از ویندوز سون استفاده نمائید.

کلمات کلیدی: دانلود آموزش فارسی WORD 2013، مایکروسافت ورد 2013 به فارسی، Microsoft Word 2013 Farsi، آموزش فارسی ورد 2013، راهنمای حرفه ای ورد 2013، Help Word 2013 Farsi، آموزش نرم افزار WORD، آموزش حرفه ای، آموزش حرفه ای microsoft office word 2013،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.