دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امنیت در شبکه های وای فای - Wi-Fi Security

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امنیت در شبکه های وای فای - Wi-Fi Security

امروزه امنیت یکی از ضروری ترین مواردی است که در راه اندازی هر شبکه ای باید اعمال گرد. با گسترش شبکه های بی سیم (وای فای) و استفاده زیاد و عمومی شدن این شبکه ها،برقراری امنیت درآن یک امر مهم و ضروری می باشد. همانطور که راه اندازی این شبکه بی سیم بسیار راحت و اتصال به آن نیز بسیار سریع می باشد، به همین سادگی و سرعت نیز امکان رخنه در آن وجود دارد.امنیت در شبکه های وای فای که در کاربردهای نظامی،تجاری و سازمانی هستند به یکی از بزرگترین چالش های این شبکه ها تبدیل شده است و نشت هرگونه اطلاعات یا آسیب رسیدن به شبکه می تواند فاجعه انگیز باشد وگاها جبران آن غیر ممکن باشد. با توجه به ماهیت این دسته از شبکه ها، که بر اساس سیگنال های رادیویی اند، مهم ترین نکته در راه استفاده از این تکنولوژی، آگاهی از نقاط قوت و ضعف آن ست. نظر به لزوم آگاهی از خطرات استفاده از این شبکه ها، با وجود امکانات نهفته در آن ها که به مدد پیکربندی صحیح می توان به سطح قابل قبولی از بعد امنیتی دست یافت.

کلمات کلیدی: امنیت در شبکه، امنیت شبکه، امنیت شبکه های بی سیم، امنیت شبکه های وای فای، امنیت شبکه Wi، Fi، کتاب امنیت شبکه، کتاب امنیت شبکه های بی سیم، راه اندازی شبکه بی سیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.