دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اشباح مرموز در آزمایشگاه: داستان‌های هیجان‌انگیز از اکتشافات علمی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اشباح مرموز در آزمایشگاه: داستان‌های هیجان‌انگیز از اکتشافات علمی

کتاب اشباح مرموز در آزمایشگاه: داستان‌های هیجان‌انگیز از اکتشافات علمی نوشته‌ی موسی توماج ایری، به سراغ این دانشمندان بزرگ رفته تا ضمن ارائه روایتی کلی و مختصر از بخشی از تاریخ علم، با خصایص و منش آن‌ها به مثابه یک نابغه و دانشمند نیز بیشتر آشنا شویم.

در بخشی از کتاب اشباح مرموز در آزمایشگاه: داستان‌های هیجان‌انگیز از اکتشافات علمی می‌خوانیم:

ماجراجوی شگفت انگیز

فاینمن چه به عنوان فیزیکدان و چه در موارد دیگر زندگی، همواره یک ماجراجو بود. ماجراجویی‌های او از طریق دو کتابش با عناوین «حتما شوخی می‌کنید آقای فاینمن؟» و «چه اهمیتی می‌دهید که مردم دیگر چه فکر می‌کنند؟» بسیار معروف شد. فاینمن فیزیکدانی شوخ طبع بود و از شیرین کاری‌های او باز کردن در گاوصندوق‌ها بود که در این کار مهارت خارق‌العاده‌ای داشت! درباره همه چیز کنجکاو بود. از گفتن اینکه «من باید چیزی باشم که نیستم» لذت می‌برد.

او معلمی بزرگ بود و در انتقال مفاهیم پیچیده فیزیک به زبان ساده، استادی تمام بود. او طبل نواز ماهری شد. زیست شناسی یاد گرفت و به عنوان دستیار آموزشی در گروه زیست شناسی کالتک کار کرد. او چند تابستان به عنوان کارمند عادی یک شرکت تازه تأسیس شده کامپیوتر مشغول کار بود. او نخستین کسی بود که به امکانات فناوری‌های ریزابعاد که امروزه نانوفناوری نامیده می‌شود پی برد. او همچنین یکی از افراد گروهی بود که به بررسی واقعه انفجار فضاپیمای چلنجر در سال 1989 پرداخت.

کلمات کلیدی: داستان اختراعات و اکتشافات جهان، اختراعات اتفاقی، اختراعات تصادفی جالب، اختراعات دانشمندان، اختراعات ناگهانی، اکتشافات دانشمندان، داستان اختراعات، داستان اختراعات جالب، داستان های اختراعات، داستان های جالب اختراعات، داستان اختراعات تصادفی، دانلود رایگان کتاب اشباح مرموز در آزمایشگاه، دانلود pdf کتاب اشباح مرموز در آزمایشگاه، اختراعات و اکتشافات دانشمندان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.