دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی ویژگی‌های غزل پست مدرن و پیشینه پست مدرنیسم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی ویژگی‌های غزل پست مدرن و پیشینه پست مدرنیسم

کتاب بررسی ویژگی‌های غزل پست مدرن و پیشینه پست مدرنیسم به قلم بهمن انصاری، پژوهشی ادبی در زمینه تاریخ ادبیات است.

این مقاله همان‌گونه که از آن نام پیداست، پژوهشی در باب غزل پست‌ مدرن می‌باشد. نویسنده کوشیده است تا شناسه‌ها، ویژگی‌ها و مولفه‌های غزل پست‌مدرن در ادبیات نوین معاصر را واکاوی نماید.

بدین‌منظور در ابتدا به معرفی تاریخچه جنبش پست‌مدرن در دو قرن اخیر پرداخته و پس از باز کردن موضوع و آشنا نمودن مخاطب با مکتب پست‌‌مدرنیسم، وارد مقوله ادبیات و سپس شعر پست مدرن شده است.

کتاب حاضر کوششی علمی و مدون در جهت بازشناسی و معرفی سبک جدید و پرطرفدار پست مدرن در رسته ادبیات معاصر است که طی سال‌های اخیر طرفداران بسیاری کسب کرده است. نویسنده خود از شعرای پست‌ مدرن‌ سرا است که پیش‌تر کتاب کردگنیسم (مجموعه اشعار پست مدرن) از وی منتشر شده است.

در بخشی از کتاب بررسی ویژگی‌های غزل پست مدرن و پیشینه پست مدرنیسم می‌خوانیم:

غزل پست مدرن شاخه‌ای از هنر، فلسفه و اندیشه پست مدرن می‌باشد. پست مدرنیسم، جریانی فکری افلسفی است که در پی تحولات اجتماعی و سیاسی در جهان معاصر، به وجود آمد و رفته رفته به چنان نفوذی در دنیای جدید دست یافت که بنابر عقیده فلاسفه این عصر، بنیان تمدن نوین در قرن بیست و یکم بر پایه آن ساخته شد، پست مدرنیسم در یک کلام، اعتراضی علیه چهار چوب‌ها و نظم خشک مدرنیته است.

کلمات کلیدی: غزل پست مدرن، غزل پست مدرن چیست، غزل پست مدرن عاشقانه، غزل پست مدرن یعنی چه، غزل پست مدرنیسم، مولفه های شعر پست مدرن، نمونه شعر پست مدرن، نقد شعر پست مدرن، شعر پست مدرن کوتاه، شعر پست مدرن جدید، غزل عاشقانه مدرن، ترانه پست مدرن، پست مدرنیسم در ادبیات، پست مدرنیسم در ایران، نقد پست مدرنیسم در ادبیات، دانلود کتاب های شعر پست مدرن، شعر پست مدرن، دانلود شعر پست مدرن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.