دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خاطرات

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خاطرات

کتاب خاطرات نوشته‌ی دیوید فوئنکینوس، داستان طنز و خواندنی ارتباط یک مادربزرگ و نوه‌اش را به تصویر می‌کشد. این کتاب از پرطرفدارترین کتاب‌های فرانسه در سال‌های اخیر است.

دیوید فوئنکینوس (David Foenkinos) در کتاب خاطرات (The Memories) برشی از داستان زندگی پسری به نام رما را روایت می‌کند. رما 23 ساله است و به عنوان مسئول شیفت شب یک هتل کوچک در پاریس کسب درآمد می‌کند؛ اما رویایی بزرگ‌تر را در سرش می‌پرورداند. رما که سودای نویسندگی دارد، از هیچ تلاشی برای داستان نوشتن فروگذار نمی‌کند؛ اما در عین حال تخصصی در این زمینه ندارد و تنها با روایت‌های شفاهی مادربزرگش از خاطرات قدیمی، تمرین نویسندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب خاطرات می‌خوانیم:

پس از چند ماه هرج‌ومرج، که رؤاى جهان رو به انهدام در آن همانند موش‌وگربه دنبال هم مى‌دویدند، شهر از نو پایه‌ریزى شد. پدربزرگم مدال افتخار دریافت کرد. همسرش، مات‌ومبهوت، در مراسمى که او در آن «عضو بزرگ نهضت مقاومت ملى فرانسه» نام گرفت، شرکت کرد. آن مدال سبب افتخار بود، اما مادربرزگم که از این راه به فعالیت‌هاى زیرزمینى همسرش پى برده بود، چندان به مدال اهمیتى نمى‌داد. او هرگز در این باره چیزى نمى‌دانست. بدتر اینکه هرگز شک هم نکرده بود. 

کلمات کلیدی: داستان و رمان اجتماعی خارجی، ادبیات مدرن، مجموعه فیلم اقتباسی، مجموعه ادبیات جهان، کتاب خاطرات دیوید فوئنکینوس، کتاب های دیوید فوئنکینوس، دانلود داستان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی خارجی، رمان فرانسوی، دانلود خاطره، رمان ترجمه شده، ادبیات فرانسه، داوید فوئنکینوس،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.