دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خانه ما

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خانه ما

کتاب خانه ما به قلم لوئیز کندلیش، داستان زوج جوانی را به تصویر می‌کشد که اشتباه یکی از آن‌ها در گذشته زندگیشان را به جهنم تبدیل می‌کند. جنایتی رازآلود که همانند کابوس، وحشتناک و نفس‌گیر است.

در یک صبح زیبا، خانواده‌ای مشغول اسباب کشی به خانه‌ی جدیدشان در حومه‌ی شهر لندن هستند، خانه‌ای که به تازگی در خیابان ترینیتی خریداری کرده‌اند. تمامی خانه‌های این خیابان شبیه به یکدیگر هستند و محیط ساکت و آرامی دارد. هیچ چیز این اسباب کشی عجیب نیست، جز اینکه صاحبان اصلی هرگز این خانه را نفروخته‌اند. فیونا لاوسون از راه می‌رسد و می‌بیند که عده‌ای در حال جابه‌جایی وسایل خانه‌اش هستند. او و همسرش سال‌هاست که در آن‌جا ساکن هستند و هیچ قصدی برای فروشش ندارند، اما چگونه ممکن است خانواده‌ی دیگری تصور کنند که خانه متعلق به خودشان است؟ چرا برام یعنی همسر فیونا به همراه دو فرزند کوچکشان غیبش زده است؟

در بخشی از کتاب خانه ما می‌خوانیم:

روی تخت اتاقش در هتل دراز کشیده است، دست و پاهایش از پرش عضلانی بی‌اراده تکان می‌خورد. تشکِ خوبی است، طراحی شده است برای رفع کابوس‌های سنگین و بی‌خوابی، اما نمی‌تواند آشفتگی او را بهبود ببخشد. حتی آن دو قرص ضدافسردگی که خورده‌ هم آرامش نکرده ‌است.

کلمات کلیدی: داستان و رمان روانشناسی، رمان خانه ی ما، کتاب برنده جایزه، ادبیات انگلیس، بهترین رمان جنایی، خرید کتاب جنایی، رمان جنایی، Our House، Louise Candlish، داستان و رمان جنایی و معمایی، رمان معمایی، دانلود رمان جنایی، دانلود رمان معمایی، رمان خارجی، دانلود رمان خارجی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.