دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قصه‌های رنگارنگ نقاشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قصه‌های رنگارنگ نقاشی

کتاب قصه‌های رنگارنگ نقاشی به قلم شبنم حکیم هاشمی، مجموعه داستان‌هایی کوتاه و خواندنی با موضوع نقاشی و رنگ‌هاست.

این مجموعه حاصل شیفتگی شبنم حکیم هاشمی به دنیای نقاشی و رنگ‌ها است، او که خود نقاش نیست؛ اما قصه گفتن، روایت کردن و داستان پرداختن از این هنر چشم نواز را بی‌نهایت دوست دارد. همچنین اختصاص دادن این مجموعه به موضوع رنگ و نقاشی، علاوه بر نشان دادن علاقهء عمیق وی به این هنر، می‌تواند موضوعی جذاب و منحصر به فرد برای شما نیز محسوب شود.

در بخشی از کتاب قصه‌های رنگارنگ نقاشی می‌خوانیم:

زرد و آبی رنگ آبی به شدت عاشق شده بود، عاشق رنگ زرد. مثل آسمان که عاشق خورشید است و خورشید مثل یک قلب در سینه‌اش می‌تپد. رنگ زرد هم عاشق رنگ آبی بود، مثل خورشید که عاشق آسمان است و در آغوش آسمان جان می‌گیرد.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، دانلود داستان کوتاه برای ایفون، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، دانلود pdf کتاب قصه‌های رنگارنگ نقاشی، کتاب قصه‌های رنگارنگ نقاشی pdf، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، داستان های کوتاه، دانلود داستان کوتاه برای پی دی اف، دانلود مجموعه داستان کوتاه، مجموعه داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه برای اندروید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.