دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟

کتاب لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر،  به شما در راه اندازی کسب و کار جدید کمک بسیاری خواهد کرد. 

احتمالا شنیده‌اید که بیش از 90 درصد ایده‌های نوین کسب و کار در چند ماهه اول فعالیت خود با شکست مواجه شده‌اند. لین استارت آپ دلایل عدم موفقیت این کسب و کارها را پیدا می‌کند و با روش‌هایی به صاحبان ایده کمک کرده تا ریسک شکست خود را کاهش دهند.

لین استارت آپ یا استارت آپ‌های ناب، یک ایده و کسب و کار جدید و بدون نمونه قبلی است که دارای ریسک بسیار کمتری نسبت به دیگر استارت آپ‌ها است. اگر کمی با دنیای استارت آپ‌ها آشنا باشید، احتمالا شنیده‌اید که بیش از 90 درصد ایده‌های نوین کسب و کار در چند ماهه اول فعالیت خود با شکست مواجه شده‌اند. لین استارت آپ دلایل عدم موفقیت این کسب و کارها را پیدا می‌کند و با روش‌هایی به صاحبان ایده کمک کرده تا ریسک شکست خود را کاهش دهند. اگر شما نیز به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید و موفق هستید، خواندن این کتاب به شما بسیار کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب لین استارت آپ چیست و چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد؟ می‌خوانیم:

لین استارت آپ چیست؟

یکی از بارزترین ویژگی‌های یک کسب و کار جدید و استارت آپ‌ها، ریسک پذیری بالای آن است. از آن جا که معمولا ایده این کسب و کارها جدید است و یا خدمات موجود را به شیوه‌ای جدید ارائه می‌کنند، ممکن است نتواند در رقابت با محصولات و خدمات موجود جایگاه مناسبی پیدا کند.

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، بیش از 90 درصد استارت آپ‌ها در ابتدای فعالیت خود با شکست مواجه می‌شوند. بسیاری از این کسب و کارها دارای طرح بسیار قوی، تیم حرفه‌ای و سرمایه گذاری کافی هستند اما علت عدم موفقیت آن‌ها چیست؟

مساله‌ای که بسیاری از این کسب و کارهای ناموفق به آن توجه نکرده‌اند، چگونگی بازخورد مشتری است. شما باید بدانید که آیا محصول و خدمات شما می‌تواند در میان مشتریان و جامعه هدف جایگاه مناسبی کسب کند یا خیر؟! لین استارت آپ به شما می‌گوید که برای سنجش این مساله ابتدا یک نمونه اولیه ساده از محصول و یا خدمات خود آماده کرده و آن را در اختیار یک جامعه هدف کوچک قرار دهید. بررسی چگونگی بازخورد توسط مشتریان می‌تواند تا حد زیادی شما را به پاسخ سوال‌هایتان برساند.

کلمات کلیدی: Lean startup چیست، کتاب لین استارتاپ، متدولوژی لین، آموزش lean startup، کتاب استارتاپ ناب pdf، آموزش lean startup، استارتاپ ناب چیست، کتاب استارتاپ ناب pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.