دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هر آنچه باید راجع به شتاب دهنده‌ها بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هر آنچه باید راجع به شتاب دهنده‌ها بدانید

کتاب هر آنچه باید راجع به شتاب دهنده‌ها بدانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از فاکتورهای مهم در استارت آپ‌ها و عملکرد آن‌ها می‌پردازد.

اهمیت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها این روزها بر کسی پوشیده نیست. افراد بسیاری را پیرامون خود می‌بینیم که با داشتن یک ایده جذاب، یک تیم حرفه‌ای و اراده‌ای قوی یک کسب و کار جدید را آغاز کرده و علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به چرخه تولید و اقتصاد، درآمدهای قابل توجهی نیز برای خود ایجاد کرده‌اند. شتاب دهنده یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تعریف شده در استارت آپ‌ها است که نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت آن دارد.

شتاب دهنده استارت آپ چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

همان‌طور که از نام این موسسات و شرکت‌ها پیدا است، شتاب دهنده‌ها  یا اکسلریتورها به شکل گرفتن و رونق ایده و کسب و کار شما کمک خواهند کرد. شتاب دهنده‌ها شما را در زمینه‌های مختلف یاری می‌دهند.

به صاحبان ایده و کسب و کار کمک خواهند کرد که تعریف درست و اصولی از محصول یا خدمات خود ارائه دهند. به آن‌ها در تهیه و تولید نمونه اولیه کمک می‌کنند. به صاحبان ایده کمک خواهند کرد که مشتریان اصلی و بالقوه خود را پیدا کرده و راه درست ارتباط با آن‌ها را بیابند. برای تامین سرمایه با استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنند. در صورتی که نیاز به نیروی کار متخصص داشته باشید، افراد متخصصی را به شما معرفی خواهند کرد.

بازه زمانی که شتاب‌دهنده‌ها روی یک پروژه زمان می‌گذارند، معمولا کوتاه مدت و حداکثر سه ماه است. شتاب‌دهنده برای استارت آپ‌هایی که پتانسیل رشد را دارند، دوره‌های مدیریتی، مالی، بازاریابی و فناوری فشرده برگزار کرده تا روند موفقیت و بازدهی آن‌ها را کوتاه‌تر کنند.

کلمات کلیدی: قوانین شتاب دهنده ها، نحوه کار شتاب دهنده ها، شرکت شتاب دهنده چیست، Accelerator چیست، شتاب دهنده کسب و کار چیست، طرح راه اندازی شتاب دهنده، شتابدهنده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.