دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بررسی رفتار سازه‌های مختلف با پایداری ابنیه خشتی در اثر بار دینامیکی ناشی از زلزله

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بررسی رفتار سازه‌های مختلف با پایداری ابنیه خشتی در اثر بار دینامیکی ناشی از زلزله

کتاب بررسی رفتار سازه‌های مختلف با پایداری ابنیه خشتی در اثر بار دینامیکی ناشی از زلزله نوشته‌ی ایمان الیاسیان، با بررسی نمونه‌وار و مقطعی، نوع رفتار ارائه می‌گردد تا در هنگام براورد سنجی آسیب پذیری لرزه‌ای عمق خسارت و نحوه بروز آسیب به صورت مناسب ارائه شود.

در زلزله‌های مختلف شاهد آن بوده‌ایم که رفتار سازه‌ها تابع شاخصه‌های متعددی بوده است که از آن جمله نوع مصالح به کار رفته در آن‌ها می‌باشد. از جمله مصالحی که رفتار و نحوه بررسی رفتار آن‌ها حین زلزله از اهمیت خاصی برخوردار است مصالح خشتی می‌باشد.

کلمات کلیدی: سازه های مقاوم در برابر زلزله، چه خانه هایی در برابر زلزله مقاوم هستند، مقاوم ترین سازه در برابر زلزله، چگونه ساختمان را در برابر زلزله مقاوم کنیم، مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله pdf، مقاوم سازی ساختمان قدیمی در برابر زلزله، زلزله، ساختمان، خشتی، مقاوم سازی، بم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.