دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قالی پرنده، کلاه نامرئی، انگشتری طلابخش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قالی پرنده، کلاه نامرئی، انگشتری طلابخش

کتاب قالی پرنده، کلاه نامرئی، انگشتری طلابخش اثر الکساندر چودسکو با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، در صدد بیان اثرات مثبت و مفید موسیقی مناسب بر روح و روان انسان‌ها برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان می‌باشد.

تأثیر موسیقی بر روح و روان انسان‌ها در قصّه‌ها:

اسباب و ادوات موسیقی از شاهکارهای تفکرات انسان‌ها در طی قرون و اعصار گذشته بوده‌اند زیرا انسان‌ها همواره علاوه بر جسم خویش به روح و روانشان نیز اهمیّت و ارزش فراوانی قائل بوده‌اند و به تغذیۀ آن همسان با تغذیۀ جسم و کالبد مادی خود توجّه بسیار داشته‌اند و همین موضوع باعث تنوّع ادوات موسیقی و آواها در بین ملل جهان گردیده است. 

تأثیرات مفید موسیقی بر روح و روان انسان‌ها آنچنان زیاد و قابل تأمل می‌باشد که از قدیم الایام بسیاری از دانشمندان معتقد بودند که هر کسی با موسیقی اُنس و اُلفت داشته باشد، هیچگاه دچار زوال عقلانی، اوهام، افسون و جن زدگی نمی‌شود. 

امروزه نیز بسیاری از مشکلات روحی و روانی انسان‌ها را با موسیقی مناسب درمان می‌کنند. برخی نیز معتقدند که موسیقی می‌تواند باعث افزایش رشد گیاهان گلخانه‌ای گردد. موسیقی می‌تواند باعث افزایش تمرکز در مطالعه و یا برخی کارهای ظریف بشود. از موسیقی در تسهیل شیردهی دام‌ها نیز بهره می‌گیرند.

کلمات کلیدی: داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، قالی پرنده، کلاه نامرئی، انگشتری طلابخش، The flying carpet، the invisible cap، the gold giving ring، Alexander Chodsko،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.