دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مقاوم سازی سازه‌ها در برابر انفجار و ایجاد اتاقک امن

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مقاوم سازی سازه‌ها در برابر انفجار و ایجاد اتاقک امن

کتاب مقاوم سازی سازه‌ها در برابر انفجار و ایجاد اتاقک امن نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به بررسی مبحث ارزیابی آسیب پذیری و مقاوم سازی سازه‌ها در برابر انفجار می‌پردازد.

یکی از اهداف پدافند غیر عامل و مقابله با حملات تروریستی طراحی سازه‌های ایمن در برابر انفجار است و در مورد سازه‌های غیر نظامی تقویت آن‌ها و ساختن اتاق امن، جان پناه و پناهگاه‌های مطمئن می‌باشد. روش‌های مختلفی چون استفاده از بتن پرمقاومت و الیافی پلیمری و فولادی، آرماتورهای چسبیده به سطح، ورقه‌های کامپوزیتی تقویت شده، محیط ژله‌ای، سخت کننده، استفاده از جداگرهای لرزه‌ای و ... در این خصوص وجود دارد که در این کتاب به بررسی آن‌ها پرداخته می‌شود.

کلمات کلیدی: مقاوم سازی در برابر آتش و انفجار، مقاوم سازی، سازه مقاوم، مقاوم سازی چیست، سازه های عمرانی، مهندسی عمران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.