دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان موسسه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان موسسه

استیون کینگ در کتاب موسسه ماجرای عجیب و مرموز پسری به نام لوک الایس را شرح می‌دهد. این پسر پس از قتل والدینش دزدیده و در جایی اسرارآمیز حبس می‌شود. این رمان در سال 2019 پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شد و داستان منحصر به فردی دارد.

شخصیت اصلی رمان، پسری به نام ‌لوک الایس است که پس از قتل وحشتناک پدر و مادرش، به‌ شکلی غیرمنتظره‌ ربوده می‌شود. لوک از خواب بیدار می‌شود خود را در مکانی مانند اتاقش می‌بیند البته با این تفاوت مهم که در اتاق جدید هیچ پنجره‌ای یافت نمی‌شود. لوک مدتی بعد متوجه می‌شود که در موسسه‌ای مخوف حضور دارد و تنها نیست.

در بخشی از کتاب رمان موسسه می‌خوانیم:

او سعی به شمارش مجدد قدم‌ها کرد. تا چهار هزار قدم شمرد و بعد منصرف شد. گاهگاهی جاده به سمت بالا اوج می‌گرفت، اما بیشتر سرازیری بود. یکی دوبار با درختان سقوط کرده مواجه شد. و یک بار به بوته‌ای آنقدر قطور برخورد که ترسید شاید به انتهای جاده رسیده باشد، اما وقتی از میان آن عبور کرد، جاده را مجدداً پیدا کرد و به حرکت ادامه داد. اصلاً درکی از گذشت زمان نداشت. شاید یک ساعت بود؛ اما بیشتر دو ساعت به نظر می‌رسید. از تنها چیزی که مطمئن بود این بود که هنوز شب بود، و اگر چه اینجا در تاریکی بودن ترسناک بود، مخصوصاً برای یک بچه شهری، اما امیدوار بود آسمان برای مدت زیادی تاریک بماند، مدت زیاد. اما تاریک نمی‌ماند. در این موقع از سال، حدود ساعت چهار صبح نور به درون آسمان می‌خزید.

او به بالای یک سربالایی دیگر رسید و برای لحظه‌ای توقف کرد تا استراحت کند. ایستاده استراحت کرد. واقعاً فکر نمی‌کرد اگر بنشیند به خواب برود، اما فکر احتمال به خواب رفتن او را می‌ترساند. همه‌ی هورمون آدرنالینی که باعث شده بود او با کندن زمین و تقلا از زیر حصار بیرون بیاید، بعد به درون جنگل بیاید و از کنار روستا عبور کند، حالا رفته بود. خونریزی از بریدگی‌های پشتش و پا و لاله گوش قطع شده بود، اما همۀ آن محل‌ها ضربان داشتند و نیش می‌زدند. گوشش خیلی بدتر از جاهای دیگر بود. او برای امتحان گوشش را لمس کرد، برجستگی غیر معمول و لخته را در آن قسمت حس کرد بعد انگشتش را با صدای هیس از روی دردی که از میان دندان‌های به هم فشرده‌ا‌ش سر داد، پایین آورد.

کلمات کلیدی: داستان و رمان ترسناک، رمان ترسناک، رمان موسسه، دانلود رمان موسسه، رمان ژانر وحشت، دانلود کتاب های استیون کینگ، داستان ترسناک، پرفروش ترین نیویورک تایمز، پرفروش ترین آمازون، ترسناک ترین کتاب سال، داستان و رمان جنایی و معمایی، رمان ترسناک منتخب گودریدز، The Institute، دانلود رمان خارجی، رمان خارجی معروف، رمان ترجمه شده، دانلود رمان خارجی معروف، دانلود داستان خارجی، رمان معروف خارجی، رمان خارجی، داستان خارجی، رمان پرفروش خارجی، رمان آمریکایی، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان هیجان انگیز، رمان معمایی، رمان پلیسی، Stephen King، استیفن کینگ، رمان موسسه استیون کینگ، استفن کینگ، رمان جنایی، دانلود رمان معمایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.