دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکمیل پازل در فرآیند پروژه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکمیل پازل در فرآیند پروژه

کتاب تکمیل پازل در فرآیند پروژه نوشته‌ی روح الله یزدان پناه، تصویرسازی عمیق‌تری نسبت به فرآیند پروژه به خصوص در صنعت نفت و گاز در ذهن شما شکل می‌دهد.

این کتاب با برخورداری از بیانی ساده و کاربردی، سعی بر آن داشته که بتواند اطلاعات کاربردی از فرآیند پروژه را در کمترین زمان در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد؛ لذا طی ۵ گام، مراحل فرآیند پروژه مختصر و مفید تشریح شده است که شامل طراحی پروژه، تهیه شناسنامه پروژه، تصویب خواهی و تامین اعتبار و برگزاری مناقصه، اجرا پروژه و در آخرین گام تحویل و بهره‌برداری پروژه می‌باشد.

موضوعات مطرح شده در گام‌ها عبارت‌اند از: گام اول :مطالعات امکان سنجی، مهندسی مقدماتی و طراحی تفصیلی / گام دوم: انواع روش‌های اجرای پروژه، جداول ساختار شکست کار (WBS) و ساختار شکست هزینه (CBS) و برنامه زمان‌بندی /گام سوم: برگزاری مناقصه /گام چهارم: وظایف و فعالیت‌های مرتبط با کنترل پروژه، وظایف مدیریتی، فواید گزارش پیشرفت پروژه / گام پنجم: پیش راه‌اندازی، راه‌اندازی و بهره‌برداری، تحویل موقت پروژه و تحویل قطعی.

کلمات کلیدی: پروژه های فعال نفت و گاز، کنترل پروژه نفت و گاز، مدیریت پروژه های نفت و گاز، پروژه های فعال نفت و گاز، کنترل پروژه در پالایشگاه، کنترل پروژه نفت و گاز، اصطلاحات رایج در پروژه های نفت و گاز pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.