دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی خون خورده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی خون خورده

مهدی یزدانی خرم در کتاب صوتی خون خورده، داستانی جذاب و دل‌نشین از زندگی 5 برادر را روایت می‌کند که یکدیگر را گم می‌کنند و در شهرهای تهران، آبادان، مشهد و بیروت هستند؛ روایتی جذاب از دهه‌ی 60 که تا مدت‌ها پس از شنیدنش ذهن‌تان درگیر خواهد بود.

این رمان را می‌توان به عنوان رمانی گوتیک شناخت؛ گوتیکی که به معنای ترس نیست بلکه به معنای نوعی تعلیق است. این رمان شما را به فضایی گوتیک‌گونه برای هجوم تاریخ بر ذهن‌تان می‌برد. آزاد شدن از دل تاریخ برای هیچ انسانی ممکن نیست و همه با تاریخ ارتباط دارند. گوتیک به معنای حیران بودن و سرگردانی در این مفاهیم تعبیر می‌شود. سرگردانی بین چیزی که هست و چیزی که توصیف می‌شود؛ سرگردانی بین بودن و عدم وجود.

در بخشی از کتاب صوتی خون خورده می‌شنویم:

منصور که عکس‌های زیادی گرفته بود از اعدام‌های اسفند 57 و فروردین 58، عادت داشت به این فضا. وقتی کمیل در کافه‌قنادی فرانسه به آن‌ها گفته بود که باید با عکس‌های‌شان تاریخ بسازند، قصه‌ی او شروع شد تا همان روز 21 تیر‌ماه که از طرفِ روزنامه‌ی تازه‌آمده‌ی جمهوری اسلامی با عکاسِ بدخُلقِ کیهان رفتند برای عکاسی از اعدامِ پری‌بلنده و چند زنِ دیگر که مفسدِ فی‌الارض اعلام شده بودند.

منصور خیلی زود و با پیراهنی قهوه‌ای به محلِ اجرای حکم رسید. نگهبانِ زندان گفت مسئولِ اجرای احکام گفته بنا به مصالحی جای اعدام عوض شده و آن‌ها باید خودشان را برسانند به جنوبِ تهران. سمتِ کاباره‌ی شکوفه‌ نو سوخته. و سفرِ منصور از شمالِ تهران به جنوب‌غربی تهران او را متصل کرد به روزِ آتش ‌زدنِ شهر نو و کمی ضربانِ قلبش بالا رفت. آن روز عکس‌های زیادی گرفت، از جمله از شعله‌های فروزانِ کارخانه‌ی آبجوسازی شمس، و بوی سوختگی در ذهنش ماند...

کلمات کلیدی: داستان و رمان تاریخی، داستان و رمان گوتیک، رمان خون خورده، مجموعه کتاب های قفسه ی قرمز، رمان گوتیک، دانلود رمان تاریخی ایرانی، دانلود رمان تاریخی، رمان تاریخی، داستان تاریخی، دانلود رمان ایرانی، رمان ایرانی، داستان ایرانی، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، کتاب خون خورده یا سرخ سیاه‬، قیمت کتاب خون خورده، خرید کتاب خون خورده، نقد کتاب خون خورده، معرفی کتاب خون خورده، خرید اینترنتی کتاب خون خورده، خرید کتاب خون خورده مهدی یزدانی خرم، خرید رمان خون خورده، دانلود رمان خون خورده، نقد رمان خون خورده، دانلود رمان خون خورده مهدی یزدانی خرم،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.