دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آخرین قطار که بیاید دیگر رفته‌ایم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آخرین قطار که بیاید دیگر رفته‌ایم

کتاب کتاب آخرین قطار که بیاید دیگر رفته‌ایم نوشته‌ی میلاد دهکت نژاد، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه جذاب است.

عناوین داستان‌های این کتاب عبارتند از: سی­ سالگی، توی ذوق زننده، ملالت‌­بار و ...، فراری، آخرین شب، سبز تیره ... شاید هم کمی روشن، از اینجا تا مرگ 18 ساعت پیاده راه است!، شبیه دختری که نمی شناسم و صدهزار روز و یک شب که بگذرد.

در بخشی از کتاب آخرین قطار که بیاید دیگر رفته‌ایم می‌خوانیم:

شروع روزهای آشنایی و شوق بود و علاقه و آتش هوس. اما همه چیز مثل همیشه تکراری بود. مثل دفعه اول و بعد وقتی به خودت می‌آیی که می‌بینی قله را فتح کردی. آنقدر با لذت گذشته و آن قدر غرق در هوست بودی که حتی یادت نمیاد چه جوری به این بالا رسیدی و بعد تو دوباره به کاشف شدی، دنبال کشفی جدید. تازگی و طراوت تموم می‌شه و فقط دلت می‌خواد زودتر به زندگی عادی خودت برگردی. دیگه نه جذبه‌ای مونده و نه شوقی.

برمی‌گردی و میای پایین. بدون توجه به ناله‌های باد و گرمای خورشید که دیگه تازگی نداره. حالا نوبت اون بود که دست و پا بزنه، که تلاش کنه. ولی تلاش برای نگه داشتن کسی که تصمیمش رو گرفته، خیلی بیهوده‌اس.

کلمات کلیدی: دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه آخرین قطار که بیاید دیگر رفته‌ایم، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.