دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آزادی در قفس می‌میرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آزادی در قفس می‌میرد

کتاب آزادی در قفس می‌میرد نوشته‌ی پری منصوری کیانوش، شامل پنج داستان کوتاه برای نوجوانان است که خواندن آن‌ها برای پدران و مادران هم می‌تواند سودمند باشد.

پری منصوری کیانوش در سال 1314 در تهران به دنیا آمد. از دانشگاه تهران در رشتۀ زبان و ادبیات انگلیسی درجۀ لیسانس و در رشتۀ علوم اجتماعی درجۀ فوق لیسانس گرفت. پیش از تحصیل در دانشگاه، به استخدام وزارت آموزش و پرورش در آمد و آموزگار شد و بعد از گرفتن درجۀ لیسانس، به سمت دبیر زبان انگلیسی به تدریس ادامه داد. در سال 1354، بعد از بیست سال خدمت درخواست بازنشستگی کرد و یک سال بعد، با همسرش محمود کیانوش و فرزندانش، کاوه و کتایون، به انگلستان مهاجرت کرد. در دورۀ اقامت در انگلستان همچنان به نوشتن داستان و ترجمۀ ادبی ادامه داد.

در بخشی از کتاب آزادی در قفس می‌میرد می‌خوانیم:

هر روز که می‌گذشت، من بیشتر آرزوی دیدنِ او را می‌کردم. از مدرسه که برمی گشتم، تا سرشب که به خانه می‌آمد، یک دقیقه آرام نبودم. همین طور که مشق می‌نوشتم، قیافۀ او را باآن لبخند مهربانش جلو خودم می‌دیدم. گاهی قلم را کنار می‌گذاشتم، دست‌هایم را زیر چانه‌ام می‌زدم و در فکر فرو می‌رفتم.

چشم‌هایم با اینکه باز بود، جایی را نمی‌دید. مثل این بود که به خواب می‌روم. آنوقت با پدرم حرف می‌زدم. خیلی چیزها می‌گفتم؛ چیزهایی که در موقعی که رو به رویش می‌ایستادم، تماماً از یادم می‌رفت، یا اگر به یادم بود، نمی‌توانستم بگویم.

کلمات کلیدی: داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود رایگان کتاب نوجوان pdf، pdf داستان رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.