دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لی لینائو؛ دختر گمشده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لی لینائو؛ دختر گمشده

کتاب لی لینائو؛ دختر گمشده اثر کورنلیوس ماتیوس، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم و منضم به تصاویر مناسب و متعدد کوشیده است، تا بحران‌های روحی دوره‌های نوجوانی و جوانی را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بیان نماید.

احترام به تخیلات نوجوانان و جوانان در قصّه‌ها:

انسان‌ها در طی یک عمر معمولی مجبور به طی مراحلی از زندگی خویش شامل: نوزادی، کودکی، نوجوانی، جوانی، میانسالی و کهنسالی یا پیری هستند گواینکه این مراحل ممکن است به هر دلیلی بطور عادی انجام نپذیرند و یا حتی بطور کلی گسسته شوند و به مرگ بینجامند. 

دانشمندان علوم اجتماعی معتقدند که انسان‌ها در طی دوره‌های زندگی به بروز برخی رفتارهای خاص اقدام می‌ورزند و این رفتارهای ویژه باعث شکل گیری ساختار فرهنگی و اجتماعی وی می‌گردند و هرگاه یکی از آن رفتارها در زمان خودش فرصت انجام نیابند آنگاه موجب بروز تبعاتی در دوره‌های بعد خواهند شد. 

هر یک از دوره‌های زندگی انسان‌ها حائز ویژگی‌های بارز و منحصر بفردی هستند ولیکن بحرانی‌ترین آن‌ها را که گامی از دوران بدون مسئولیتی به دوران مسئولیت پذیری است، می‌توان دوره‌های نوجوانی و جوانی دانست که افراد در این دوره‌ها با تخیلات و آرزوهای فراوانی دست به گریبان هستند، تا مسیر زندگی آیندۀ خویش را انتخاب نمایند و به ساختار آن شکل و شمایل واقعی ببخشند لذا بر پدرها، مادرها و اجتماع است که وضعیت روحی و روانی آن‌ها را درک نمایند، تا احساس بیگانگی و عدم درک متقابل بین نسل‌ها بوجود نیاید. 

کلمات کلیدی: داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، Leelinau، The Lost daughter، Cornelius Mathews، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.