دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جزیره خانه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جزیره خانه

کتاب جزیره خانه اثر داینا مالوک با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تضاویر مناسبی آراسته شده است، عواقب موضوع ازدواج اجباری را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو می‌نماید.

عواقب واداشتن به ازدواج اجباری در قصّه‌ها:

خداوند انسان‌ها را از زن و مرد آفرید که باعث آرامش خاطر همدیگر گردند لذا دستور داد که هم کفو همدیگر را به همسری برگزینند، تا بقاء نسل آنان تضمین گردد و با تربیت صحیح فرزندان به جامعه‌ای سالم، پویا و اندیشمند دست یابند. 

خداوند ازدواج را امری شایسته و مقدّس شمرده است لذا انتخاب زوج مناسب دارای شرایط و معیارهایی خواهد بود که بقای پیمان ازدواج را تضمین نماید. 

انتخاب همسر از اختیارات انسان‌ها است و معیارهایی که برای این منظور مد نظر قرار می‌گیرند، بر اساس سلایق و نوع تربیت افراد متفاوت می‌باشند. 

به هر حال مخیّر گذاردن جوانان در انتخاب همسر از اهمیّت بسیاری در جوامع امروزین برخوردار می‌باشد درحالیکه همچنان بسیاری از ازدواج‌ها در اجتماعات سنتی بر معیارهائی چون: قبیله، زبان، نژاد، دین و نظایر آن‌ها و در جوامع متجدّد نیز بر معیارهای: میزان سواد، ثروت و جایگاه اجتماعی مبتنی است و کمتر به تفاهم فکری اندیشیده می‌شود.  

در این گذر خانواده‌هایی هم هستند که فرزندانشان را اجباراً بر اساس معیارهای خودشان به ازدواج افراد منتخب خویش در می‌آورند که بسیار مذموم شمرده می‌شود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، داستان نوجوان، داستان بچگانه، House Island، Dinah Mulock، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، کتاب داستان کودک، کتاب داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، داستان برای نوجوانان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.